Människor, ta efter djävulen!

 

 

Det sköna djuret tasmansk pungdjävul har svart päls och är stor som en mindre hund. En stressad djävul hanterar sitt problem såhär: den börjar lukta skitilla. En del människor blir fruktansvärda under stress. Jag var utsatt för det idag…och herre va man blir trött och förbannad. Då hade jag hellre sett att personen i fråga bara började stinka som ett as och fortsatte med det tills situationen lugnat ner sig.

 

Sedan ska man inte sticka under stol med att den tasmanska pungdjävulen förutom sin stank också skriker som ett stucket lamm när den hamnar i en jobbig sits. Men de håller sig i alla fall på Tasmanien.

 

Varför heter den ett skällsord förresten? Tänk om arier hade hetat småfeta blekdjävlar.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Skriv Ida! Vill läsa dina underbara roliga knäppa inlägg :) Saknar dig vännen! Jag sitter förresten på jobbet nu... Duktiga jag som håller på med sånt här :P

2008-09-29 @ 16:04:00
URL: http://telisa.blogg.se/
Postat av: Teddy

Du skriver lika bra som jag trodde. As-kul!

Keep it up!

MVH Teddy

2008-10-07 @ 22:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0