Vilka har du legat med?

 

 

Det är inte mycket som förvånar mig längre. Men jag höll seriöst på att trilla av stolen när jag fick veta att Facebook inte har någon funktion där man klickar i vilka andra medlemmar man har legat med. Där varje facebookmedlem rankar sina forna ligg efter olika parametrar som uthållighet, explosivitet och känslighet. Och jag var naturligtvis också säker på att det fanns hela kartor där man kunde följa alla de sexuella leden i community-kompisarnas historia. När man blev kompis med någon ny trodde jag det stod hur många gemensamma ligg man hade, och om man inte legat med samma person, hur det närmsta ”liggledet” på samlagskartan såg ut tex….”I våras hade Matilda ett misslyckat one-night-stand med Fredrik som på Kultur Kalaset efter en vadslagning sög av Ali som varit tillsammans med Jonna, ja alltså blondinen du fick med dig hem efter Jannes svensexa.” Den enda förklaringen till att den här tjänsten inte finns på Facebook måste va att de inte kommit på det ännu. Jag har redan tagit patent på idén ifall de vill köpa den.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha, skitbra idé Ida! Fattar inte att det inte finns heller, nu när du kommit på det så känner jag verkligen att det är en funktion som fattas mig ;)

2008-10-14 @ 10:30:55
URL: http://telisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0